angličtina 3.A, B (Bittnerová) - průběžně aktualizováno

Publikováno: 23. 4. 2020

Online videohovory 3.A 9:00-9:30 budou probíhat na https://meet.google.com/gbi-uakt-egw

Online videohovory 3.B 10:00-10:30 budou probíhat na https://meet.google.com/veu-nbcj-cxw

 

19.6.

Dnes proběhla poslední(devátá) online hodina.

Opakovali jsme probranou slovní zásobu body parts/části těla. Poslechli jsme si příběh a písničku - učebnice str. 65-66. V prac.sešitě jsme doplnili str. 80-81.

Můžete si znovu pustit Head, Shoulders, Knees & Toes - Exercise Song For Kids

https://www.youtube.com/watch?v=h4eueDYPTIg

Za domácí úkol máte v pracovním sešitě str. 85. Nakreslit postavu člověka, který dodržuje zdravý životní styl (viz učebnice str. 68).

Have a great summer! See you next school year:-)

12.6.

Dnes proběhla osmá online hodina. 

Opakovali jsme - prac.sešit str. 78. Poslechli jsme si příběh - učebnice str. 62.

Začali jsme novou (devátou) lekci - učebnice str. 64.

Za domácí úkol máte z pracovního sešitu str. 92 vypsat do školního sešitu slovíčka části těla + action verbs (pohyby při cvičení). Dále v prac. sešitě str. 79.

Znovu si můžete pustit písničku.

https://www.youtube.com/watch?v=h4eueDYPTIg

Well done! Hope to see you next Friday:-) Have a great weekend:-)

5.6.

Dnes jsme se spojili posedmé. Pracovali jsme v učebnici str. 60 a v racovním sešitě str.72.

Můžete si znovu pustit písničku I´m too small.

https://learnenglishkids.britishcouncil.org/grammar-chants/im-too-small

Za domácí úkol máte v prac. sešitě str. 75 - nejprve odhadnout /guess délku a pak změřit/measure + zapsat v centimetrech skutečnou délku předmětů na obrázku.

Dále máte do školního sešitu nakreslit postavu dívky a chlapce. Podle pracovního listu nebo bingo kartiček nakreslit oblečení. K postavě dívky napsat She´s wearing.....K postavě chlapce He´s wearing.....

https://www.santoska.cz/files/posts/1174/files/worksheets-clothes.pdf

A nakonec si můžete zahrát hru.

https://learnenglishkids.britishcouncil.org/games/teddy-dresser

Have a good weekend. See you next time:-)

 29.5.

Dnes proběhla již šestá online hodina. Pochvala všem zúčastněným. Vítáme nově připojené -  Kryštof, Nikolas, Davídek, Honzík:-)  

Procvičovali jsme otázky a odpovědi typu What´s this?/ This is a ...../What are these?/They are......- za domácí úkol máte dopsat věty ve školním sešitě o věcech v modrém rámečku v učebnici str. 56.

Video si můžete znovu poslechnout zde.

https://www.youtube.com/watch?v=KBcJZOA3Cuk

Dále jsme procvičovali frázi What are you wearing?/ Co máš na sobě?

https://www.youtube.com/watch?v=h6CvRv-AH2Y

Pracovali jsme v pracovním sešitě str. 73. Za domácí úkol máte v prac.sešitě str.73/3 - nakreslit a napsat věc, která je příliš malá, velká, krátka nebo dlouhá./ It´s too small, big, short or long.

Nezapomeňte mít připravené kartičky s oblečením!

Well done everybody! Have a good weekend. See you next Friday:-) Bye for now. 

22.5.

Dnes proběhla pátá online hodina. Vítáme nově připojené Tinu a Arthura:-) Dnes jsme opakovali probranou slovní zásobu Clothes/Oblečení - učebnice str. 56. Do školního sešitu jsme napsali 6 vět podle obrázků v modrém rámečku (It´s a T-shirt. They are socks ....). Procvičovali jsme otázky a odpovědi What´s this?/It´s a skirt. What are these?/They are shoes.

Za domácí úkol máte vyrobit kartičky. Nakreslit nevybarvené oblečení v modrém rámečku str. 56 a z druhé strany napsat začátek vět It´s a ......They are.......

Příští pátek se spojíme s 3.A v 9:00 a s 3.B v 10:00. Děti, které budou sledovat přes interaktivní tabuli ve škole si nezapomenou vzít učebnici, pracovní i školní sešit.

Have a great weekend! Looking forward to seeing you next Friday.

12.5.

Dnes proběhla čtvrtá online hodina. Vítáme poprvé připojenou Emmu:-) Pochvala všem připojeným. Pouštěli jsme si písničku The washing line - za domácí úkol máte ve školním sešitě na prádelní šňůru nakreslit a pod ni napsat oblečení z videa

https://www.youtube.com/watch?v=RedpaZEHBYU

Procvičovali jsme vazbu She/He is wearing.....

https://www.bridge-online.cz/wp-content/uploads/R-CARD-2020-04-CLOTHES.pdf

Pracovali jsme v učebnici str. 57 - příběh Whose hat is this?/ Čí je to čepice? a vracovním sešitě str. 70/2. Za domácí úkol máte v prac. sešitě str.74.

Have a good weekend! Hope to see you next Friday:-) Bye for now.

8.5.

Dnes proběhl třetí videohovor. Vítáme nově připojené (Ella, štěpán).

Všichni, kteří splnili a přečetli domácí úkol (Ella, Bety, Adam, Naty, Nela, Štěpán) mají jedničku:-)

Opakovali jsme slovní zásobu Clothes/Oblečení.

https://www.youtube.com/watch?v=oSpGmLiaGic

Poslouchali jsme Rhyme Time - prac.sešit str. 77. Zkuste se říkanku naučit.

Učili jsme se používat vazbu She/He is wearing ....

Znovu si můžete poslechnout video https://www.youtube.com/watch?v=oSpGmLiaGic

Za domácí úkol máte nakreslit nebo nalepit obrázek muže i ženy do školního sešitu a napsat, co mají na sobě (oblečení). 

Chtěla bych vám nabídnout možnost registrace v platformě nakladatelství Oxford, ve škole používáme jejich učebnice.

Pokud si vytvoříte registraci - účet, budete mít do konce školního roku přístup k elektronickým knihám v angličtině zdarma.

Knihy jsou tam rozdělené podle jazykové úrovně čtenářů, jedná se o zjednodušenou četbu.

Jsou to zároveň audio knihy - jsou ozvučené, dají se poslouchat například před spaním do sluchátek, děti nemusí sedět u počítače a číst je z monitoru.

Každá kniha obsahuje doplňující cvičení na ověření porozumění textu a doplňuje ji i pracovní sešit.

Zde je odkaz na platformu

https://www.oxfordlearnersbookshelf.com/

Nepotřebujete žádný přístupový kód, stačí se zaregistrovat pod tlačítkem Register vpravo nahoře.

Jako uživatelské jméno je vhodné zadat emailovou adresu a po vytvoření hesla, se vám ukáže nabídka knih.

Tato aktivita je dobrovolná, ale myslím, že by bylo škoda neplacený přístup ke knihám nevyužít.

Have a great weekend! Hope to see you next Friday:-)

 

1.5.

Dnes proběhl druhý videohovor. Vítáme nově připojené (Adam, David). 

Příští videohovor proběhne na dvě části. 3.A se připojí v 9:00. 3.B v 9:40. Odkaz pro připojení zůstává pro obě skupiny stejný.

Začali jsme novou (8.lekci) - Clothes/Oblečení v učebnici str. 56. V pracovním sešitě str. 69-70.

Poslechli jsme si písničku What are you wearing?

https://www.youtube.com/watch?v=KFQxBCvgx70

Za domácí úkol je na příští pátek str. 76 v pracovním sešitě.

Well done, everybody! Hope to see you next Friday:-)

 

24.4.

Dnes proběhl první videohovor. Velká pochvala pro všechny zúčastněné (Tina, Nela, Terezka, Bětka, Natálka, Viktor, Patrik, Štěpán). Máte za práci v hodině jedničku:-) Nezapomínejte si vypínat mikrofony a mít připojená sluchátka, abychom se lépe slyšeli. 

Na příští pátek (1.5.) si připravte popis (velikost postavy, barvu očí, délku a barvu vlasů) holky nebo chlapce z Vaší třídy. Budeme hádat koho popisujete. 

Dále si z pracovního sešitu přepište do školního sešitu 6 slovníček z Unit 8 (clothes/oblečení). Máte je v učebnici str. 56.

Have a nice weekend! See you next Friday:-)

16.4.

ONLINE LEKCE ANGLIČTINY 24. 4. v 9:00

Hodina probíhá jako konferenční hovor přes Google Hangouts Meet. Je potřeba mít připojení k internetu přes počítač, notebook, mobil nebo tablet. Dále je potřeba mít mikrofon a výhodou je kamera (v mobilu a tabletu je kamera i mikrofon, v notebooku většinou také, mikrofon může být i ve sluchátkách. Kamera není podmínkou. Doporučuji používat sluchátka.)

Jak postupovat: Připojení přes počítač nebo notebook: v pátek v 9:00 kliknete na odkaz https://meet.google.com/gnp-vcsm-div  nebo ho zkopírujete nebo vložíte do interentového vyhledávače

Připojení přes tablet nebo mobil: stáhněte si předem aplikaci Meet (zdarma, zelená bublina s bílou kamerou). Do hodiny se přihlásíte buď kliknutím na odkaz  https://meet.google.com/gnp-vcsm-div  a otevřením přes aplikaci MEET nebo rovnou z aplikace MEET, kam zadáte už jen kód páteční hodiny: gnp-vcsm-div.

Těším se a držím palce, ať se nás připojí co nejvíc!

V příštím týdnu se pokusíme spojit prostřednictvím skupinového videohovoru. Sledujte aktuální informace. Odkaz na hovor bude vložen. Mezitím si opakujte probranou látku a připravte si dotazy, pokud něčemu nerozumíte nebo Vám něco nejde.

Dobrovolný úkol:

Podívejte se na video níže (od času 2:10) a zkuste se naučit taneční kroky.

https://www.facebook.com/chen.shporen/videos/10157142243929717/UzpfSTEwNTMzNTQyNTM6MTAyMTU5Nzg5OTM2ODE2OTM/

 

8.4.

Velikonoce

1. slovní zásoba

https://learnenglishkids.britishcouncil.org/word-games/easter

2. příběh

https://learnenglishkids.britishcouncil.org/speak/the-great-egg-hunt

3. hra

https://www.mes-games.com/easter.php

 

30.3.

I tento a příští týden se věnujeme opakování a rozšiřování slovní zásoby na téma popis vzhledu.

1. poslechová cvičení

https://www.youtube.com/watch?v=sEDy0wGaXJY

https://www.youtube.com/watch?v=sip0nbImXJ8

https://www.youtube.com/watch?v=s3jGBtNsyPo

https://www.youtube.com/watch?v=UzpcpfvEQwQ

https://www.youtube.com/watch?v=9CXx67q8G4Q

https://www.youtube.com/watch?v=rIh78cS7a2c

 2. interaktivní pracovní listy

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Physical_description/Physical_appearance_vocabulary_dy16132jz

http://chagall-col.spip.ac-rouen.fr/IMG/didapages/description/index.html

3. hra

https://learnenglishkids.britishcouncil.org/archived-word-games/make-the-sentences/describing-people

 

23.3.

V tomto týdnu pokračujeme v opakování slovní zásoby 7.lekce(viz cvičení Unit 7, která najdete v níže přiloženém odkazu na online učebnici Happy Street 1)

https://elt.oup.com/student/happystreet/level1/?cc=cz&selLanguage=cs

Pro rozšíření slovní zásoby doporučuji přečíst a vypracovat cvičení v tomto odkazu.

http://www.otevrene-dvere.eu/data/clanky/958/files/P%C5%99%C3%ADdavn%C3%A1%20jm%C3%A9na%20-%20popis%20osob.pdf

 

11.3.

Jsme v dosti velkém časovém předstihu-do konce školního roku nám zbývají probrat pouze 2 nové lekce a dokončit 7.lekci.

Prosím o doplnění všech nedodělaných pracovních listů+pracovního sešitu do str.68(včetně).

Ve slovníčku v prac.sešitě str. 92/Lekce 7-najít, podtrhnout a vypsat do školního sešitu přídavná jména. Naučit se básničku v prac.sešitě str. 67

Po návratu zpět do školy budeme psát minitest-popis osoby na základě obrázku(pohlaví a fyzický vzhled-výška, šířka+barva a délka vlasů).